دانلود رایگان مجموعه آموزش گام به گام هیپنوتیزم Gerald Kein Hypnosis Training

 

.:: کاملترین مجموعه آموزش گام به گام هیپنوتیزم در 18 دی وی دی همراه با کتاب های راهنما ::.

بیش از 33 ساعت آموزش ویدئویی قدرتمند با انرژی بالا توسط استاد Gerald F. Kein. شامل سطوح آموزشی ابتدایی، متوسط و پیشرفته همراه با تمرین و زمان مطالعه مورد نیاز، مدت کلی این دوره بیش از 100 ساعت می باشد!
این مجموعه ویدئویی جرالد کین (مرکز آموزش کامل هیپنوتیزم) آموزش مؤثر خواب مصنوعی شامل 18 ویدئو هر یک در حدود دو ساعت است که بیننده را از ابتدا تا سطح حرفه ای هیپنوتیزم و اجرای آن پیش می برد. 12 پخش ویدئویی اول بخش ابتدایی- متوسط دوره را تکمیل می نماید. این ویدئو ها از تاریخچه خواب مصنوعی آغاز می شود و در جهت شیوه های تولید و به کارگیری خواب برای اهداف درمانی حرکت می نماید. شش پخش ویدئویی باقیمانده بخش پیشرفته را تکمیل می نماید و شیوه های القا، بازگشت به عقب، درمان اعتیاد، اثر مستقیم، بازگشت آسایش همیشگی/ سریع و بسیاری دیگر را با جزئیات تعلیم می دهد.
شاید آن چه که مفید ترین برای بسیاری از پزشکان NLP خواهد بود تکنیک های القا هستند که معرفی شده اند و تکنیک های دیو المان را دربر دارند. هیپنوتیزم اریکسونی در ابتدا بر اثر غیر مستقیم توجه دارد، و بیش تر تکنیک های مستقیم در این مجموعه دارای ارزش فراوان برای بسیاری از پزشکان خواهند بود که تمایل دارند خواب سریع تری را القا نمایند، یا افرادی که با کسانی کار می کنند که به تکنیک های غیر مستقیم تأثیر پذیری کم تری دارند.
شاهکار دیگر در این مجموعه ها بخشی مناسب در مورد استفاده پاندول است که نشان می دهد چگونه تنها ابزاری مناسب برای خواب مصنوعی نباشد، بلکه ابزاری مفید برای داد و ستد باشد! هم چنین بخشی در مورد خود هپنوتیزم و چگونه مهارت های خود در خواب سریع را تقویت نمایید وجود دارد. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: